Legitymacja

Legitymacja szkolna

Od września 2024 r. legitymacja szkolna jest tylko w wersji plastikowej. Uczniowie pierwszych klas otrzymują ją od wychowawców do 30 września.

Duplikat legitymacji szkolnej

Jeśli legitymacja została zgubiona lub zniszczona, uczeń musi zwrócić się o wydanie duplikatu legitymacji:

  1. Należy dostarczyć do sekretariatu wypełniony wniosek o duplikat oraz dowód wpłaty (informacje o opłacie są na wniosku)
  2. Należy na adres kontakt@zsr.elodz.edu.pl wysłać zdjęcie zgodne z wytycznymi
  3. W temacie maila ze zdjęciem koniecznie proszę wpisać „legitymacja” oraz podać swoje imię, nazwisko i klasę.

mLegitymacja

mLegitymacja jest cyfrowym odpowiednikiem oryginalnego dokumentu. mLegitymacja nie zwalnia z posiadania papierowego/plastikowego dokumentu i może być wydana tylko na jego podstawie. Aby jej używać, trzeba mieć aplikację mObywatel.

Uczniowie zainteresowani wyrobieniem mLegitymacji proszeni są o wysłanie maila na adres: d.paczes@zsr.elodz.edu.pl.
Do maila załączamy:

  • czytelne zdjęcie pierwszej i drugiej strony posiadanej legitymacji szkolnej
  • aktualne zdjęcie, zgodne z wytycznymi