Legitymacja
Legitymacja szkolna
Od września 2024 r. legitymacja szkolna jest tylko w wersji plastikowej. Uczniowie pierwszych klas otrzymują ją od wychowawców do 30 września.
Duplikat legitymacji szkolnej
Jeśli legitymacja została zgubiona lub zniszczona, uczeń musi zwrócić się o wydanie duplikatu legitymacji:
- Należy dostarczyć do sekretariatu wypełniony wniosek o duplikat oraz dowód wpłaty (informacje o opłacie są na wniosku)
- Należy na adres kontakt@zsr.elodz.edu.pl wysłać zdjęcie zgodne z wytycznymi
- W temacie maila ze zdjęciem koniecznie proszę wpisać „legitymacja” oraz podać swoje imię, nazwisko i klasę.
mLegitymacja
mLegitymacja jest cyfrowym odpowiednikiem oryginalnego dokumentu. mLegitymacja nie zwalnia z posiadania papierowego/plastikowego dokumentu i może być wydana tylko na jego podstawie. Aby jej używać, trzeba mieć aplikację mObywatel.
Uczniowie zainteresowani wyrobieniem mLegitymacji proszeni są o wysłanie maila na adres: d.paczes@zsr.elodz.edu.pl.
Do maila załączamy:
- czytelne zdjęcie pierwszej i drugiej strony posiadanej legitymacji szkolnej
- aktualne zdjęcie, zgodne z wytycznymi